Ako prebieha spolupráca s našou realitnou kanceláriou

autor: Eva Matejová

Prečo využiť naše realitné služby ?     Ako prebieha spolupráca?

 √   Prvým krokom je dohodnúť si s Vami stretnutie, porozprávame sa      o nehnuteľnosti, o Vašich predstavách, očakávaniach a našej spolupráci pri predaji.

 √   Po obhliadke nehnuteľnosti , kedy ju podrobne obhliadneme , spíšeme jej stav, urobíme fotodokumentáciu , ktorú následne spracujeme a inzerujeme.

 √   Stanovíme čo najpresnejšiu trhovú cenu a spíšeme sprostredkovateľskú zmluvu o predaji nehnuteľnosti, vypracujeme cenovú analýzu.

 √   Nehnuteľnosť propagujeme na platených inzertných portáloch, na sociálnych sieťach, spolupracujeme aj s inými realitnými kanceláriami.

 √   Na predajnú obhliadku prídeme so záujemcom – kupujúcim, s ktorým spíšeme záznam o obhliadke nehnuteľnosti, tak viete aj Vy s kým sme prišli na obhliadku.

 √   Pri záujem o kúpu nehnuteľnosti spíšeme rezerváciu, kde kupujúci - záujemca zaplatí rezervačný poplatok, a tým mu nehnuteľnosť rezervujeme.

 √   Kúpnu zmluvu a návrh na vklad do katastra , dáme vypracovať nášmu  právnikovi , ktorý sa špecializuje na kúpno-predajné zmluvy.

 √   Úkony – kúpna  zmluva, zavkladovanie na kataster, overenie podpisov- máte u nás bezplatne.

 √   Dohliadneme aby Vám bola doplatená celá kúpna cena za nehnuteľnosť - podľa kúpnej zmluvy.

 √   Následne zavkladujeme - zanesieme kúpne zmluvy na kataster.

 √   Odovzdáme nehnuteľnosť novému majiteľovi, odpíšeme energie, zašleme žiadosti o zmenu nového majiteľa u dodávateľov energií.

 √   Profesionálne poradenstvo s našimi špecialistami na hypotéky a úvery.

 U nás si klienta predávajúceho a aj kupujúceho vážime od prvej chvíle spolupráce – kontaktu, lebo tam kde je vôľa tam je cesta a obchod u nás vždy dovedieme do úspešného konca pre spokojnosť predávajúceho aj kupujúceho.

 

Čítať